Ve firmě potřebujeme rychle psát a sdílet dokumenty, a mít je přístupné na Internetu. Na nějaká CMS, CRM a podobné systémy je ještě brzo. Spíš je třeba mít rychle možnost něco napsat a pak poeditovat, eventuálně někam ukládat různé reporty. K tomu se nejlépe hodí Wiki (nebo znáte něco lepšího?). Pokud máte vlastní server a víte jak na to, můžete si stáhnout MediaWiki (běží na ní Wikipedia). Pro ty ostatní (jako já) tu je Wikidot.com. Sám tam mám firemní wiki. Je zdarma a dělá přesně to co chci.
Vytváření a organizování seznamů.. čehokoli. Primitivní, ale účinný nástroj Workflowy.com.
Pokud potřebuji vytvořit mind mapu, používám XMind.com. Instaluje se jako desktopová aplikace. Vytvořené mind mapy se pak dají nahrát na jejich server a tak sdílet mezi ostatními.
Organizování čehokoli pomocí relativně nového Trello.com. "Primitivní" Kanbanový systém (něco jako post-it). Vhodné i pro menší týmy.
Pokud si chcete udělat jasno o vašem byznys modelu, tak leancanvas.com vám může pomoci. Doporučuji též přečíst knihu Business Model Generation.
Pokračování tady.
Žádné komentáře:
Okomentovat